خانه‌ی سبز

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روغن خراطین worm oil یکی از روغن‌های کاربردی و شناخته شده در طب سنتی است که موارد مصرف بسیاری دارد. این روغن، یک روغن حجم‌دهنده است که برای افزایش حجم قسمت‌هایی از بدن که بافت اسفنجی دارند، بسیار مناسب و البته تاثیرگذار است. اگر بگوییم worm oil جایگزین مناسبی برای بوتاکس و عمل های جراحی زیبایی است، باور کنید که اغراق نکرده‌ایم. تنها کافی‌ست این روغن را تهیه کنید و طول دوره تاثیرپذیری آن را تکمیل کنید. حتما تاثیرات مثبت آن را در موضعی که استفاده کرده‌اید، می‌بینید و به خواص این روغن ایمان می‌آورید. البته باید بدانید که میزان اثرگذاری این روغن، ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با درصد خلوص و روش تهیه و تولید آن دارد؛ اگر درصد خلوص روغن خراطین کم باشد و در صورتی که در فرایند تولید آن از حرارت استفاده شده باشد، نباید انتظار تاثیرگذاری از آن داشته باشید. البته این نکته را نیز باید یادآوری کنیم که سن فرد و ژن او در میزان تاثیرگذاری این روغن نیز موثر است.

موارد استفاده روغن خراطین

از روغن خراطین غالبا برای افزایش حجم بافت‌های اسفنجی بدن استفاده می‌شود. گونه، باسن، ران‌ها، سینه، لب و ارگان‌های جنسی معروف‌ترین مناطقی هستند که به کمک worm oil می‌توانند سایز بزرگتری پیدا کنند. جالب است بدانید که این روغن به دلیل اینکه خون‌رسانی در موضع مورد نظر را افزایش می‌دهد و برای درمان ناباروری مردان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طوری که با ماساژ بیضه‌ها و ارگان جنسی مردانه خون‌رسانی در این قسمت‌ها بیشتر و بهتر انجام می‌شود و در کنار اینکه منجر به افزایش سایز آلت می‌شود، به تقویت اسپرم ضعیف، درمان اختلالات نعوظ، زودانزالی و افزایش عملکرد جنسی نیز کمک می‌کند. از دیگر موارد استفاده این روغن، سفت کردن سینه‌ها و کمک به رفع چین و چروک پوست است.

 

سایر کاربردهای worm oil

  • شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک پوست
  • بهبود دردهای مفصلی، رماتیسمی و کمر درد
  • رفع چروک بعد از زایمان
  • افزایش حجم آلت تناسلی
  • افزایش سایز سینه
  • افزایش سایز باسن
  • حجم‌دهنده موضعی بدن
  • چاقی صورت بدون بازگشت
  • از بین‌ برنده گودی زیر چشم
  • افزایش حجم گونه
  • درمان زود‌انزالی در آقایان
  • حجیم کردن عضلات بدنسازان

 

روغن خراطین چه ترکیباتی دارد؟

روغن خراطین از کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا (Eisenia fetida) به دست می‌آید. جالب است بدانید که اگر کرم خاکی ایزینیافتیدا از وسط نصف شود، می‌تواند اندام از دست رفته خود را بازسازی کند! همین خاصیت باعث می‌شود که این روغن ترمیم‌کننده و جوان‌‌کننده پوست باشد. worm oil یک روغن حجم‌دهنده موضعی و طبیعی است که با همه پوست‌ها سازگار است. روغن خراطین اصل غلیظ و قهوه ای مایل به تیره (اخرایی) است و بوی بسیار گرم و تندی دارد که به مرور زمان و بر اثر ته‌نشین شدن ذرات معلق خراطین رنگ این روغن زرد می‌شود. روغن خراطین اصل موجب گرم شدن نسبی اندام مورد نظر می‌شود و اصلا نباید حالت پف غیر‌طبیعی ایجاد کند. اگر پف موقت و غیر‌طبیعی و فوری ایجاد کرد، به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون‌دار است و عارضه دارد.

 

برای استفاده از روغن خراطین به این موارد توجه کنید

با توجه به اینکه روغن خراطین طبع بسیار گرمی دارد، لذا اگر در منطقه آب و هوایی گرم زندگی می‌کنید یا اینکه مزاج گرم دارید و به گرمی حساس هستید، حتما در دوره استفاده از این روغن، ماسک پوره، ورقه خیار یا سیب‌زمینی و یا سیب روی پوست خود بگذارید. در صورتی که پس از استفاده از این روغن کمی جوش زدید، نگران نباشید، زیرا جوش‌های کم و محدود طبیعی است. برای رسیدن به نتیجه باید صبور باشید و دوره درمان را تا ۳ ماه بدون وقفه و بدون خستگی ادامه دهید.

 

بوتاکس با معجزه روغن خراطین

اگر تصور می‌کنید که تزریق ژل و بوتاکس تنها راه برای انجام اعمال زیبایی مانند افزایش حجم لب، گونه و یا از بین بردن چین و چروک صورت است، باید بگوییم که سخت در اشتباهید؛ زیرا استفاده از روغن خراطین از دیرباز در ایران و جهان به عنوان راهی موثر و ماندگار و روشی کاملا غیر‌تهاجمی برای جوان‌سازی است. احتمالا برای شما جالب است که بدانید چه طور می‌شود که از روغن خراطین به عنوان جایگزینی موثر برای بوتاکس یاد می‌شود؟

این روغن خون‌رسانی را در موضع مورد نظر افزایش می‌هد و با روان کردن گردش خون در موضع به کار رفته موجب حجم دهندگی در عضو مورد نظر می‌شود و در نتیجه در جوان‌سازی و روشن و صاف شدن پوست تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. البته به شرطی که به شکل صحیح موضع مورد نظر را ماساژ دهید و به این کار مداومت داشته باشید. باید بدانید که روغن خراطین با طبع گرم و خشک و با تجمع خون در ناحیه گونه، لب‌ و غیره باعث حجیم و قرمز شدن بافت‌های اسفنجی بدن می‌شود.

 

روش استفاده از روغن خراطین

برای اینکه روغن خراطین تاثیر کامل خود را در موضع مورد نظر داشته باشد، علاوه بر اینکه باید از یک روغن اصل و بدون هیچ ناخالصی استفاده کنید، باید روش استفاده از این روغن را هم به خوبی بدانید. برای بهره‌مندی از تمام خواص روغن خراطین باید موضوع مورد نظر را کاملا شست و شو دهید تا تمیز و بدون آلودگی باشد. سپس باید از ماساژ استفاده کنید؛ لب‌ها، گونه‌ها یا هر موضع دیگری را تا جایی که رنگ پوست کمی قرمز شود، ماساژ دهید. در فرم‌دهی گونه حتما باید جهت حرکت دست برای ماساژ گونه رعایت شود تا گونه درست فرم بگیرد. ماساژ باعث می‌شود که پوست تحریک شود و جریان خون در آن منطقه بیشتر شود. سپس روغن خراطین را به موضع مورد نظر می مالید و دوباره به ماساژ دادن ادامه می‌دهید؛ تا جایی ماساژ دهید که روغن کاملا جذب پوست شود. در نهایت کمپرس آب یخ روی موضع مورد نظر قرار دهید تا به این ترتیب روغن در ناحیه مورد نظر مستقر و مستحکم شود. برای رسیدن به نتیجه واقعی و دلخواه باید مداومت داشته باشید و روزی دوبار به مدت یک الی دو ماه به شکل مداوم از روغن خراطین در موضع مورد نظر استفاده کنید. جالب است بدانید که نتیجه‌ای که از این روش حاصل می‌شود، ماندگار است و از بین نمی‌رود.

  • setare tajalli